Spojme se spolu
Milan Zocher Jr.
+420 603 971 173
Eduard Dylyn
+420 608 882 029

Dubajská celní správa: vloni 17,1 milionu zahraničních návštěvníků, 47 milionů zavazadel, 207 000 letů

Dubajská celní správa přivítala v loňském roce rekordní počet návštěvníků a zavazadel.

Podle oficiálních údajů dubajská celní správa loni odbavila 46 870 957 zavazadel z 206 396 letů a v průměru 128 400 zavazadel denně.

Zaměřují se na zajištění spokojenosti cestujících a zlepšení jejich zážitků.

Oddělení osobní dopravy má více než 840 kontrolních pracovníků, kterým pomáhá 77 zařízení na kontrolu zavazadel.

Rekordní čísla dubajské celní správy

Dubajská celní správa také sehrála klíčovou roli při rekordním počtu zahraničních návštěvníků v roce 2023, který dosáhl 17,15 milionu.

Oddělení se snaží poskytovat cestujícím špičkové přijetí, zlepšovat služby a prezentovat sofistikovanou image SAE, zejména Dubaje, jako globálního centra cestovního ruchu a obchodu.

Ibrahim Al Kamali, ředitel pro osobní operace dubajské celní správy, zdůraznil zásadní roli, kterou oddělení hraje při zajišťování spokojenosti cestujících, kteří přilétají na dubajská letiště, a při zefektivňování jejich celních procedur.

V rámci pokročilého plánu v oblasti celních kontrol se oddělení zavázalo zavádět pro cestující nejmodernější systémy využívající umělou inteligenci a moderní technologie.

Nedávno zavedená aplikace "iDeclare", která je kompatibilní se všemi chytrými zařízeními, umožňuje přijíždějícím cestujícím odhalit svá zavazadla a osobní věci ještě před jejich skutečným příletem, čímž se doba celního odbavení přes červený kanál zkracuje na méně než čtyři minuty.

Khaled Ahmed, vrchní manažer letištního terminálu 1 v oddělení provozu cestujících, vyzdvihl pečlivé přípravy dubajské celní správy na urychlení procedur pro cestující během sezónní špičky na mezinárodním letišti v Dubaji.

Mezi tato období s vysokou návštěvností patří období hadždže, svátků, zimy a novoročních oslav.

Dubaj přitahuje celoročně velké množství návštěvníků díky své rozmanité atmosféře a událostem. Oddělení pro osobní dopravu dubajské celní správy zavedlo akční plán, který má zajistit maximální efektivitu a kvalitu celních služeb pro turisty a cestující.

Nedílnou součástí plánu jsou každodenní schůzky a koordinace se strategickými partnery, včetně dubajských letišť, letecké společnosti Emirates Airlines a dalších dopravců, a také zvýšení počtu inspektorů v těchto rušných obdobích.

Zdroj: Arabian Business