Tento trend směřuje k „zlaté hodině“ událostí na pobřeží s výhledem na hotel Burj Al Arab nebo na střechy s výhledem na ikonickou budovu Burj Khalifa, nejvyšší stavbu světa.
Caroline Ralston, zakladatelka a CEO Dubajského Propozičního Butiku, uvedla, že průměrné žádosti o ruku se pohybují kolem 40 000 AED, ale mohou dosáhnout až 250 000 AED.
„95 procent klientů chce ten velký balíček s dubajským pozadím a žádají o pozadí Burj Khalifa nebo Burj Al Arab a chtějí fotografa a kameramana, který zachytí ten moment, aby ho mohli sdílet na sociálních sítích,“ řekla.
„Po dlouhou dobu byla Eiffelova věž synonymem návrhů, ale nyní jsou Burj Khalifa a Burj Al Arab na stejné úrovni jako Paříž.
Od zahájení svého podnikání v roce 2014 vzrostla poptávka po plánování návrhů a letos by měla dosáhnout rekordní úrovně, prozradila Ralston. Během let plánovala několik přepychových návrhů, včetně jednoho v soukromé zoo, na soukromém fotbalovém hřišti a dokonce soukromou oslavu ve stylu Disney v Burj Khalifa.
Mimo žádostí o ruku, emirát táhne trend destinace pro svatby, které mají celosvětovou tržní podle odhadů hodnotu kolem 28,3 miliard dolarů. Novomanželé z ciziny stále častěji volí svatební cesty do emirátu – ať už jako konečná destinace, nebo jako mezipřistání na cestě na Maledivy.
„Dubai opravdu řídí svatební a líbánkovou turistiku v regionu. Dubajský turismus podporuje více zastávek v Dubaji, takže trend vícesektorových líbánek se rozhodně zvyšuje,“ řekla Ralston.