Get in touch
Milan Zocher Jr.
+420 603 971 173
Eduard Dylyn
+420 608 882 029

Dubajské nemovitosti: Značkové rezidence zaznamenaly 410% nárůst

Dubaj nemovitosti: Značkové rezidence zaznamenaly 410% nárůst, protože investoři sledují boom nemovitostí zaměřených na šperky a motorismus.

Dubaj je světovým lídrem v oblasti značkových rezidencí, protože na trhu luxusních nemovitostí se k hotelům přidávají významné lifestylové značky.
Značkové rezidence v Dubaji
Společnost DAMAC Properties je lídrem a vytváří ikonické obytné destinace prostřednictvím partnerství s renomovanými módními a luxusními značkami
Dubajské značkové rezidence jsou celosvětovým fenoménem v oblasti nemovitostí, na trh s nemovitostmi vstupují hotely, klenotnické značky a automobilky.

Dubaj je světovým lídrem v oblasti výstavby značkových rezidencí, přičemž počet samostatných projektů (projektů bez hotelové části) vzroste na 54 % trhu a v příštích čtyřech letech bude představovat 78 % nových projektů, zatímco celosvětová prognóza je 41 %.

Za posledních 10 let (od roku 2014 do konce roku 2024) se sektor značkových rezidencí v Dubaji rozroste o 410 procent, z deseti projektů v roce 2014 na současných 51 projektů.


Značkové rezidence v Dubaji

Jen za posledních pět let došlo v tomto sektoru k nárůstu o 122 procent, a to z 23 projektů na dnešních 51.

Tato zjištění představil Riyan Itani, zakladatel a ředitel poradenské společnosti Global Branded Residences (GBR), na akci "The Future of Branded Residences" v Dubaji, kde zprávu prezentoval na základě rozsáhlého průzkumu 121 otevřených a připravovaných projektů v emirátu.

Akci pořádala společnost GBR spolu se společností Sectorlight, specialistou na branding nemovitostí, a sponzorovala ji společnost De Leeuw International.

Dubaj nemovitosti: Značkové rezidence zaznamenaly 410% nárůst, protože investoři sledují boom nemovitostí zaměřených na šperky a motorismus
Dubaj je světovým lídrem v oblasti značkových rezidencí, protože na trhu s luxusními nemovitostmi se k hotelům přidávají významné lifestylové značky
Značkové rezidence v Dubaji
Společnost DAMAC Properties je lídrem a díky partnerství s renomovanými módními a luxusními značkami vytváří ikonické obytné destinace
Dubajské značkové rezidence jsou celosvětovým fenoménem v oblasti nemovitostí, na trh s nemovitostmi vstupují hotely, klenotnické značky a automobilové společnosti.

Dubaj je světovým lídrem v oblasti výstavby značkových rezidencí, přičemž počet samostatných projektů (projektů bez hotelové části) vzroste na 54 % trhu a v příštích čtyřech letech bude představovat 78 % nových projektů, zatímco celosvětová prognóza je 41 %.

Za posledních 10 let (od roku 2014 do konce roku 2024) se sektor značkových rezidencí v Dubaji rozroste o 410 procent, z deseti projektů v roce 2014 na současných 51 projektů.


Značkové rezidence v Dubaji

Jen za posledních pět let došlo v tomto sektoru k nárůstu o 122 procent, a to z 23 projektů na dnešních 51.

Tato zjištění představil Riyan Itani, zakladatel a ředitel poradenské společnosti Global Branded Residences (GBR), na akci "The Future of Branded Residences" v Dubaji, kde zprávu prezentoval na základě rozsáhlého průzkumu 121 otevřených a připravovaných projektů v emirátu.

Riyan Itani řekl: "Z údajů GBR vyplývá, že počet hotelových značek se sníží ze 78 procent stávajícího trhu projektů na 51 procent připravovaných projektů, které mají být uvolněny do roku 2028.


" To znamená, že hotelové značky budou do roku 2029 tvořit pouze 63 procent celkového trhu, zatímco celosvětově to bude 78 procent.

" To ukazuje apetit trhu po dynamických značkách zaměřených na životní styl a zároveň odráží omezení, s nimiž se potýkají hotelové značky, které nyní nemohou spolupracovat s developery kvůli stávajícím vztahům a územním omezením vyplývajícím z existujících projektů.

"Vzhledem k nedostupnosti osvědčených hotelových značek se dubajští developeři stále častěji obracejí na inovativní a vzrušující nové značky z nehotelového světa, jako jsou automobilové (méně než 1 % stávajících projektů se přesouvá na 7 % developerských projektů) a módní značky (10 % odcházejícího trhu je označeno módními značkami, přičemž představují 36 % připravovaných projektů), aby dodaly náskok v oblasti designu a marketingu."

Rich Stevens, výkonný ředitel a kreativní ředitel společnosti Sectorlight, řekl: "V současné době je na trhu již více než deset let: "Pro lifestylové značky nabízí vyhlídka na rozšíření jejich zákaznického dosahu a vlivu oživením jejich značky prostřednictvím fyzického prostředí úžasný potenciál.

Robert Gill, ředitel společnosti De Leeuw International, řekl: "Na regionálním trhu značkových rezidencí nastává velmi vzrušující období, kdy se objevují různé projekty. Klíčem k úspěchu je pochopení trhu a přesné finanční údaje.

"Region zažívá výjimečný růst, který ovlivňuje všechny aspekty stavebního prostředí.  Naše aktuální a prognózované údaje umožní developerům činit informovaná rozhodnutí, a to s jistotou."  

Zpráva společnosti GBR rovněž upozornila na geografické rozložení projektů v Dubaji. Hlavní pozornost je stále věnována výstavbě v zónách Downtown a Business Bay, přičemž k 15 existujícím projektům se přidává dalších 30 projektů v přípravě.

Zóna Marina/ Beachfront by měla zůstat konzistentní s dalšími deseti projekty, které se přidají k osmi existujícím. V zóně Dubai Internet City, kde v současné době nejsou žádné značkové rezidenční projekty, přibudou tři projekty.

V zóně Palm Jumeirah dojde v příštích pěti letech k poklesu tempa nových značkových projektů a ke stávajícím 12 značkovým projektům přibude pět projektů v této ikonické lokalitě městského letoviska.

Zdroj: Arabian Business